Blacklist-referens
ID: 899 — Övrigt
Anledning: DÖDAR på sjukhuset.
Personal: GT
Datum: 2026-05-05
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag gjorde något otroligt onödigt alltså att skjuta folk på sjukan helt oprovocerat vilket jag nu inte alls förstår varför jag gjorde som jag gjorde och inser att det var otroligt onödigt av mig eftersom att jag har spelat på unive rätt länge och jag har alltid gillat att köra på servern men nu när jag var så dum och gjorde något som detta har jag tagit bort känslan att spela vilket man har börjat sakna nu i efterhand
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar till 100% ansvar för det som hände och tycker att det var otroligt onödigt av mig och förstår helt varför jag vart bannad
Vad har du lärt dig sedan dess? Det jag har lärt mig sen dess är att kontrollera mig själv och inte ta för hastiga beslut eller handlingar som kan förstöra för andra samt mig vilket jag lärt mig nu i efterhand. Jag har även lärt mig att det inte är coolt eller roligt att begå regelbrott eftersom att jag har hindrat mig själv från att spela på servern vilket bara var onödigt av mig.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag känner att jag har bättrat mig på att tänka efter när jag kanske tänker på att jag ska göra något dumt och jag kna istället nu kontrollera mig själv och kanske tänka till lite extra för att verkligen se så att allt är rätt.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja