- Meddelanden
- 93
- Reaction score
- 2
Blacklist-referens
ID: 250 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: J.vi0
Datum: 2025-10-25
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag och en polare åkte runt i sandy mitt i natten på höstlovet och sedan fick jag ett staff samtal där J.vi0 sa att jag skulle komma support vilket jag såklart gjorde. När jag väl satt där så blev jag pc checkad vilket slutade med en blacklist för fusk vilket jag 10000% ska bli, och det är något jag lärt mig nu efter att snart ha varit bannad i 8 månader.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar verkligen fullt ansvar för det som hände och jag kan meddela att jag verkligen lärt mig en rejäl läxa efter denna ban. Jag skulle verkligen bli otroligt glad om jag skulle kunna få en ny chans att gottgöra mig och visa att jag verkligen är en spelare som bidrar till social och rolig spel upplevelse för alla. Att börja fuska var otroligt dumt och det är något jag har tänkt på länge nu och jag ångrar verkligen det så otroligt mycket, så jag ber helt enkelt om ursäkt till dig 320 och alla andra spelare på servern som råkade ut för detta och jag är verkligen otroligt ångerfull för detta och tar till fullo ansvar för det som hände och jag har som sagt verkligen lärt mig utav detta misstag. Vill bara tillägga att jag inte kommer betala för unbann men om jag får en ny chans så kan jag verkligen lova er att ni kommer se en spelare som kommer bidra positivt till servern!
Vad har du lärt dig sedan dess? Efter händelsen så tog jag först en paus från fiveM och alla spel egentligen sedan började jag spela fiveM igen och har väll inte riktigt känt att någon server är något för mig då jag verkligen vill börja rp:a seriöst nu och det vet jag även av erfarenhet att Unive är en bra server för just den sortens rp. Men efter denna långa avstängning har jag verkligen funderat och insett att fusk verkligen är så jävla onödigt, hatar andra som fuskar och har alltid gjort men i denna stund gjorde jag det och det är verkligen otroligt trist för alla spelare som blir utsatta då man verkligen inte ens får en chans att vinna ett scenario och man spelar verkligen inte för den andra parten när man fuskar vilket är helt fel. Men efter denna långa paus har jag verkligen lärt mig att man måste spela ärligt för att även tänka på andra spelare som blir utsatta, därför har jag nu verkligen lärt mig att fusk är något jag aldrig någonsin kommer att använda mig av igen och nu skulle jag verkligen bli glad om jag kunde få en andra chans att gottgöra mig och visa min sanna sida inom RP.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag anser att jag ska få en till chans för att jag nu varit bannad i 8 månader och fått en rejäl läxa som jag verkligen lärt mig utav. Jag har helt enkelt vuxit upp från allt detta skjutande och fusk och vill verkligen rpa på ett trovärdigt och ett sett som bidrar att man inte bara själv har kul utan att alla på servern ska ha kul. Jag skulle verkligen vilja be om en ny chans och jag har verkligen lärt mig utav mitt stora misstag och det skulle verkligen uppskattas om ni låter mig börja spela på servern igen och det skulle även kännas skönt för mig att visa vad jag faktiskt kan bidra till vilket är social rp. Ni kan pc checka mig hela tiden för jag kommer verkligen inte ha något fusk på datorn!
Tack för att ni tar er tid och läser detta!
Har du bevis som stödjer din överklagan? J.vi0 har bevis.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd?
Senast ändrad: