Blacklist-referens
ID: 899 — Övrigt
Anledning: DÖDAR på sjukhuset.
Personal: GT
Datum: 2026-05-05
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att så dum som jag är väljer att gå runt och döda folk på sjukan vilket jag inte ens själv fattar varför jag gjorde det eftersom att det var otroligt onödigt av mig och jag själv inte riktigt fattar varför jag valde att göra en så dum grej
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar till hundra procent ansvar för det som hände och jag fattar inte själv varför jag skulle lyssna på andra personer och låta dem övertyga mig att göra detta men jag tar fortfarande ansvar för allt som hände eftersom att det var mina handlingar som fick mig bannad
Vad har du lärt dig sedan dess? Det jag har lärt mig är att inte lyssna på någon när det gäller brytande av regler eftersom att det bara blir mitt problem som detta ärendet pågrund av att det är mina handlingar och inte min kompis handlingar och jag till hundra procent har lärt mig av min läxa och kan till hundra procent lova att något som detta aldrig kommer att ske av mig igen och det kan jag garantera.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en till chans eftersom att jag ångrar det jag gjorde till hundra procent och lovar att detta aldrig kommer att hända igen samt att jag till hundra procent har lärt mig av min läxa och tagit ansvar för allt dumt jag gjorde
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej clippet som GT hade finns inte kvar så har inget klipp
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja