Blacklist-referens
ID: 250 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: J.vi0
Datum: 2025-10-25
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var väldigt länge sedan så jag minns inte riktigt mer än att jag blev bannad för fusk.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullt ansvar över det som hände, jag var riktigt omogen där och då och det är något jag ångrar sjukt mycket idag. Först och främst vill jag be om ursäkt till er högre uppsatta på servern men främst av allt alla spelare som blev utsatta, jag köpte eulen och använde det i en dag vilket var sjukt onödigt och jag förstår att ni inte litar på mig men jag kan verkligen lova er att jag lärt mig en rejäl läxa. Det var sjukt omoget och jag har verkligen mognat nu och skulle såååå gärna vilja få visa er min rätta sida och visa att jag faktiskt kan bjuda på schysst rp.
Vad har du lärt dig sedan dess? Det jag lärt mig är att absolut INTE fuska, det var så jäkla dumt och jag fick ångest direkt efter jag blev bannad och slutade spela fiveM helt och hållet och sen när jag nu börjat spela fivem igen så kan jag meddela att jag verkligen lärt mig en läxa och det var nog även bra för jag var riktigt omogen där och då och det är verkligen något jag ångrar idag.
Varför ska vi ge dig en till chans? Anledningen är att jag verkligen blivit mogen och efter denna långa ban så har jag verkligen förstått att man inte ska fuska. Jag förstår helt och hållet ifall ni inte litar på mig men jag kan verkligen lova er att jag har mognat och det kommer ni få se på min rp nivå om jag skulle kunna få en till chans.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, om inte j.vi0 har det.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja