Blacklist-referens
ID: 899 — Övrigt
Anledning: DÖDAR på sjukhuset.
Personal: GT
Datum: 2026-05-05
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv gjorde jag ett riktigt dåligt val. Jag sprang runt på sjukhuset och sköt andra spelare utan någon giltig anledning. Just då tänkte jag inte på konsekvenserna, men i efterhand inser jag hur fel det var. Jag förstöre rollspelet för flera personer som bara ville spela och ha kul. När jag tänker tillbaka på det skäms jag faktiskt över hur jag betedde mig. Jag förstår att det inte bara handlade om att bryta mot en regel, utan också om att förstöra upplevelsen för andra. Jag försöker inte skylla på någon annan eller komma med ursäkter. Det var mitt eget beslut och jag accepterar attt jag vart bannad. Hade jag fått göra om situationen hade jag aldrig agerat på det sättet.
Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och jag försöker inte lägga skulden på någon annan. Det var jag som valde att göra det och därför är det också jag som får ta konsekvenserna. Efter att ha tänkt igenom ordentligt har jag förstått hur respektrlöst mitt beteende var mot de andra spelarna. Jag vet hur mycket tid folk lägger på sitt RP och jagförstörde det för flera personer på bara några minuter. Det är något jag verkligen ångrar. Jag kan inte ändra på det som redna har hänt men jag kan lära mig av mitt misstag och se till att det aldrig händer igen.
Vad har du lärt dig sedan dess? Sedan jag blev bannad har jag haft mycket tid aatt tänka på det som hände. Jag har insett at reglerna finns av en aledning och att de är det som gör att servern fungerar och att alla kan ha en bra RP upplevelse. Jag har också förstått att ett impulsivt beslut kan förstöra väldigt mycket både för andra spelare och mig själv. Jag förlorade möjligheten att spela på en server som jag faktiskt tycker om och det har fått mig att isne att et inte är värt att agera utan att tänka efter. Om jag får komma tillbaka kommer jag att tänka betydligt mer på mina handlingar och alltid sätta rollspelet och reglerna först.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår om ni har svårt att lita på mig efter det som hände och jag tycker inte att jag automatiskt förtjänar en unban. Det enda jag kan göra är att vara ärlig och visa att jag verkligen har förstått mitt misstag. Jag ångrar det jag gjorde på riktigt. inte bara för att jag blev bannad utan för att jag inser hur många andra spelares upplevelse jag förstörde. det är det jag skäms mest över. Jag hoppas att ni kan ge mig en sista chans att visa att det här inte är den selare jag vill vara. om jag blir unbannad kommer jag göra mitt bästa för attt följa reglerna bidra till bra RP och visa genom mina handlingar att jag har lärt mig av det här. Jag vill kunna bevisa att jag kan vara en spelare som förbättrar servern istället för att förstöra den
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: