Blacklist-referens
ID: 899 — Övrigt
Anledning: DÖDAR på sjukhuset.
Personal: GT
Datum: 2026-05-05
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv gjorde kag ett vädligt dåligt beslut. Jag sprang runt på sjukhuset och sköt andra spelare, vilket jag i efterhand förstår var ett väldigt stort misstag då det bryter mot många grova regler. Det förstörde ollspelet för de andra spelarna som blev drabbade och skapade en dålig upplevese för alla som befann sig på sjukhuset. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och försöker inte hitta några ursäkter. Jag förstår vaför jag blev bannad och inser att mina handlingar inte hör hemma på en seriös rp server som unive. hade jag kunnat gör aom situationen hade jag istället fortsatt rollspela på ett korrekt sätt och följt reglerna
Tar du ansvar för det som hände? ja jag tar fullt ansvar för det som hände. Det varr mitt eget beslut att agera som jag gjorde och jag förstår att det bröt mot reglerna jag inser att mitt beteenede påverkade andra spelares rollspel negativt och förstörde deras upplevelse. Jag ångrar det jag gjorde och har tagit lärdom av situationen. Om jag får en ny chans kommer jag att följa reglerna och tänka igenom mina handlingar innan jag agerar och bidra till ett seriöst och roligt rollspel istället för att förstöra det.
Vad har du lärt dig sedan dess? Sedan det hände har jag lärt mig hur viktigt det är att alltid sätta rollspel och andra spelares upplevelse först. Jag förstår nu varför regler som grov RDM finns ochd et är till för att skapa en rättvis miljo för alla på servern. Jag har också lärt mig att även om man gör dåliga beslut i stunden får det konsekvenser. Om hag får en ny chans kommer jag att tänka igenoim mina handlingar innan jag agerar och följa serverns regler samt att fokuser a på att skapa bra och realistiska rp scenarion istället för att förstöra dem.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni bör ge mig en till chans eftersom att jag har förstått allvaret i det jag gjorde och tagit det här som en tydlig lärdom. jag bröt mot en grov regel och inser att det skapade en dålig upplevelse för andra spelare och skadade serverns rollspel. Jag tar fullt ansvar för mitt agerande och försöker inte bortförklara det. Det som talat för att jag kan få en ny chans är att jag nu7 flrstår konsekvenserna av mina handlingar och hur viktigt det är att följa reglerna för att bidra till en seriös rp miljö. Om jag blir unbannad kommer jag att spela mer genomtänky respektera alla regler och fokusera på att förbättra rollspelet istället för att agera impulsivt jag vill visa att jag kan spela på ett sätt som gynnar servern och andra spelares upplevelse
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja