Accepterad z1ko | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1ko

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747

Vad är din discord tagg? guccikyckling

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag spoofade och det är inte okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. detta var ungefär 1,5 års sedan jag spelade väldigt mycket på denna tiden det var sommarlov tror jag eller julov så hade vi ingen skola, jag satt med några kompisar och vi spelade väldigt mycket och så blev jag bannad permanent för något så sa jag de till dem så skickade dem en server som heter project private så sa dem att köp denna så ska jag hjälpa dig kunna spela igen, så köpte jag det men de funkade inte först så testade ja efter några veckor igen så funkade det så hjälpte dem mig med att fixa nytt steam, fivem ready konto och vpn så gjorde jag allt så funkade det så gick jag in opch fixade krim roll och medlem roll igen och ja förstår i efterhand att det inte är okej såkalrt jag bröt mot reglerna och exakt som alla andra spelare får ja ta konsekvenserna och göra en ban överklagan som vilken annan vanlig person ska göra. jag blev iallafall bannad igen för en annan anledning kommer jag ihåg men efter några månader igen efter bannen testade ja gå in men då hade bannen ändrats till spoof, efter det stngde jag av och ja spelade inte fivem alls under 1 års period efter det, eftersom unive är den ända seriösa servern och som ja tycker faksitkt är rolig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va rätt ban då jag gjorde fel flertal gånger först blir jag bannad av att jag bröt mot reglerna sen att jag köper spoofer och bryter yttligare regler är så dumt att det finns inte, jag va bara väldigt hetsig och hade inget tålamod att vänta tills ban överklagan blev godkänd ifall den skulle ens bli det, jag förstår verkligen hur dumt det är. jag ber om ursäkt att jag har suttit mig mer i skit än det va från början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har spelat på unive sedan 2021 det va min allra första server och jag har endast hållit mig till unive och inte hoppat runt till andra servrar, jag började med min vän irl och vi visste inte mycket om regler och sånt så då blev jag bannad för lite små saker då och då för ja inte visste reglerna men när jag väll läste igenom dem och fick medlem så blev allt roligare och jag blev inte bannad så mycket, men skulle gissa jag har ungefär 40 bans kanske under alla åren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte spoofat alls helt enkelt och väntat och fortsatt göra ban överklagningar som en vanlig person som sagt och inte hetsat det och haft tålamod och inte lyssnat på mina v'änner som sa åt mig att göra det, jag skyller inte på dem heller eller så eftersom det va mitt beslut att spoofa vilket ja förstår nu är bara dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut kommer aldrig spoofa igen och ska verkligen h¨ålla mig till reglerna och spela så alla har det rättvisst och roligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

ja tror jag är bannad från discord servern också, inte säker har inte varit inne på datorn så mycket på de senaste.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka