Nekad bangare1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bangare1234

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
7
Ban-referens
klakesko-kanelbulle-421 — Klakesko, Permanent
Anledning: Blacklistad
Bannad av: philip320
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag vill börja med att be om ursäkt för den serverskada jag har orsakat. Jag blev bannad för clogg av william07 vilket inte alls var okej heller, de förstörde scenariot helt för poliserna. Sedan efter typ en vecka så tog jag beslutet för att spoofa in mig på servern och förstöra för andra.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, det jag gjorde var verkligen skit dumt av mig det är ingen normal standard. Jag står för det jag gjorde men det var verkligen dumt och jag gjorde bort mig.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att mina handlingar förstörde upplevelsen för andra spelare och att det jag gjorde inte var okej. Att först clogg:a och sedan efter en vecka spoofa in mig på servern för att förstöra gjorde bara situationen värre. Jag förstår nu att reglerna finns av en anledning och att man måste respektera dem. Om jag hamnar i en liknande situation igen skulle jag acceptera bannen och ta ansvar för mitt misstag istället för att försöka ta mig runt den. Jag skulle ge det tid och sedan göra en ordentlig appeal eller prata med staff på ett respektfullt sätt. Jag vill bara kunna komma tillbaka och spela igen på ett normalt sätt utan att skapa problem för andra.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni kan ge mig en till chans eftersom jag verkligen har förstått att det jag gjorde var fel och hur det påverkade både spelare och staff. Jag ångrar att jag förstörde för andra och att jag försökte ta mig runt bannen genom att spoofa in igen. Det var ett omoget beslut som bara gjorde situationen värre. Om jag får en till chans kommer jag respektera reglerna och se till att något liknande aldrig händer igen. Jag vill bara komma tillbaka och spela på servern på ett normalt sätt, bidra till bra scenarion och inte skapa några fler problem. Jag är beredd att visa genom mitt beteende att jag har lärt mig av mitt misstag. OCH JAG BER OM URSÄKT, denna ban har fått mig att inse att det aldrig är värt att fuska eller försöka vinna på sätt som är enklare än andra samt att man inte ska va en jobbig 12 åring o förstöra för andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka