- Meddelanden
- 60
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-huven-22ed — FiveM, Utgår 2026-04-05
Anledning: Brist på socialrp och skjuter direkt mot huvud
Bannad av: Alec
Visa på portalen →
Berätta vad som hände det som hände var att jag hamnade i en situation där jag började skjuta mot några personer sedan efter det så flydde de från platsen och jag försökte ta mig efter dom men jag tappade dom en stund senare stötte jag på dem igen och då valde jag att börja skjuta direkt igen och detta var väldigt dumt jag borde ha snackat med dem igen eftersom det blir ju som ett nytt scenario och inte som det andra vi nyss var i. Jag bidrog inte till någon social rp i stunden utan jag börja skjuta direkt igen istället för att skapa ett nytt scenario Dessutom skjuter jag skotten direkt mot huvudet vilket också var väldigt dumt och ångrar detta grovt!
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för Jag vet om att mina handlingar bröt mot reglerna och att jag inte följde en social rp som man måste ha på servern då det är en utav de viktigaste reglerna inom krim rpn. Jag borde ha snackat med dem igen men eftersom jag såg de igen så vart de impulsivt då jag ville få tag på dem men ångrar detta grovt och ber om ursäkt för detta då dettta är extremt omoget
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att alltid vara social då det är så viktigt som det faktisgt är, Jag förstår nu att det är viktigt att skapa ett roligt scenario för båda parterna och det är viktigt att tänka på vad man göra istället för att agera impulsivt.
Om jag hamnar i en liknande situation igen skulle jag istället försöka utveckla scenariot genom snacka med dem och först skjuta däck och gå för att kiddnappa för det ska man göra.
Detta kommer ej ske igen då jag ska tänka mig för nästa gång
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en andra chans eftersom jag verkligen förstår vad jag gjorde fel och har tagit till mig av det. Jag har tänkt över scenariot och fattar att mitt beteende inte var bra,jag kommer självklart skärpa mig och visa att jag kan bidra till en bättre rp på server genom att vara social och följa reglerna. Detta var ett misstag från min sida och inget jag kommer att hända igen.
Om jag får unban kommer detta inte ske
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja