Nekad williamsunden | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamsunden

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Ban-referens
ezprpp — FiveM, Permanent
Anledning: fusk
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag och en polare åkte runt vid flygplatsen och då får han en dålig idé o hoppa med bilen på en ramp och så landade vi på fronten och så dog vi. På grund av det så blev jag anticheat bannad direkt när jag dog. pågrund av de så blev jag pc checkad och därefter fick jag ban för att pc checken visade positivt för fusk.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja de gör jag det va dumt och jag ångrar det men gjort är gjort och de kommer inte hända att jag laddar ner nått igen, och jag har rensat datorn ifrån allt. det som gjorde att jag laddade ner det va för att några polare som bad mig ladda ner de och köra lall servrar och de va nån amerikansk server med men aldrig unive.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att inte ha nåt fusk på datorn och inte ladda ner nåt igen, och att det va fel och onödigt. Om jag får komma tillbaka så skulle jag spela normalt och följa reglerna.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår att jag blev bannad och jag försöker inte bortförklara det jag gjorde. Jag gjorde ett misstag och bröt mot reglerna, och det tar jag fullt ansvar för. Jag vill få en andra chans så jag kan bevisa att jag ska spela genuint och inte ha nåt fusk på datorn. Jag har lärt mig av det här och kommer inte upprepa samma misstag igen. Jag har varit bannad i typ ett halv år så jag har verkligen insett och förstått och de ska inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej,
Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.
Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.
Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.
Med vänliga hälsningar,
zeno
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka