- Meddelanden
- 316
- Reaction score
- 13
Ban-referens
jfepth — FiveM, Permanent
Anledning: Fuskar, metar, undanhåller fuskare på Unive
Bannad av: .william07.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag satt i en dc där folk spelade unive, visste att det var fel men tänkte inte så mycket på det. Vill säga att jag inte för tillfället spelade på unive då jag inte ens hade spelet nerladdat under tiden jag fick bannen. Men sen så hade jag stängt av datorn och sånt så får jag ett mess att jag blev bannad och så såg jag anledningen, och jag vill säga att jag inte är bannad för fusket då William skrev i mitt PM att om fusket inte rör dig ska du skriva det eller nått.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja såklart det var dumt att jag ens var med i dcn, hade dock suttit där en gång då jag som sagt inte spelade under tiden men fick en invite och ville bara se var dom höll på med.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag ska tänka mer och aldrig göra nått sånt igen, alltid sitta krim dcn om jag nånsin kan köra unive igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag har lärt mig av mitt fel och kommer aldrig göra om det och ber bara om en till chans att bevisa det.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jå