Accepterad Waaza | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waaza

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wazajke

Ditt Hex-ID: 11000014c300e3e

Vad är din discord tagg? William#3829

Vem var det som bannade dig? maze4k

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-03-10 093556.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffdisrespect

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit med i ett scenario som hamnade på support. Jag fick inte riktigt som jag ville så jag skrev privat med maze4k. Jag skrev att han inte kunde skriva, typ såhär "lär dig stava".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Man ska absolut inte hålla på att hetsa mot en staff. Det jag gjorde ångras grovt och är absolut inget jag är stolt över. Jag älskar att spela på Unive och tycker verkligen om communityt. Men att han bara direkt skrev att jag får indragen medlem och perma ban tycker jag inte är okej. Han måste även se det från min sida. Hans gäng Lost Angels dem hade klipp på scenariot och i det här klippet så snackade dem i discord vilket jag absolut inte tycker är okej. Som sagt ångrar jag mig grovt för det jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte direkt fått någon ban förut, jag fick en ban för ett år sedan när jag var rätt ny på servern. Sen fick jag en ban för ca 2 veckor sedan som var felaktig och blev borttagen. omgående.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha skrivit lugnt och inte hetsat upp mig, man får inte alltid som man vill och det är jag mycket väl medveten om. Inte låta mina aggressioner gå utav min vanliga snälla beteende.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut! Jag har definitivt tagit lärdom av att respektera alla! Det är inte okej att skriva något man egentligen inte menar till någon. Jag ångrar grovt över det jag gjorde och nu i efterhand har jag skärpt till mig för att absolut undvika något liknande igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka