Nekad bmw_zami | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bmw_zami

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188153158/

Ditt Hex-ID: 110000149301346

Vad är din discord tagg? izzz.zami

Vem var det som bannade dig? la xyou

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-29 230511.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde ett dumt beslut och körde in i en annan killes bil för jag blev sur när han gjorde de på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de var nån gång i natt ja blev bannad tror ja då ja ej var vid datorn när bannen placerades

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både parter gjorde fel men jag tar mitt ansvar för det jag gör och jag gjorde fel och de är liksom inge snack om saken, det var en dum grej jag gjorde sent på natten och ber om ursäkt för det, riktigt onödigt gjort av mig och göra som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat klippa hans vdm på mig och skickat in en report istället för att begå samma regelbrott då det absolut inte är okej. Riktigt dumt gjort av mig och kommer ej upprepa detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Givetvis, kommer nästa gång alltid göra report istället för att göra samma regelbrott tillbaka då det absolut inte är okej och göra så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka