Accepterad Waaza | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waaza

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/545455423423424

Ditt Hex-ID: steam:11000014c300e3e

Vad är din discord tagg? Wazajke

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: dawdawda.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara ärlig så har jag inte så jättebra koll på varför de bannade mig. Blev taggad av Bubbel och MrPotato i Unive dcn och sen flög jag från alla servers. Det jag kan ana gjorde bannen var att jag någon dag innan hade snackat med LUDDE i dc och vi började gräla och hade tråkig attityd mot varandra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just precis innan såg jag Ludde hoppa Don. Där satt MrPotato och Bubbel. Efter en stund lämnade de support och jag kollade staff dcn då jag var staff och där satt LUDDE, och många fler inklusive 320. Efter en stund blev jag pbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen kan inte svara på om den är felaktig eller ej med tanke på att jag inte blivit informerad något alls. Jag har försökt fråga olika staffs om något slags bevis men det verkar inte finnas något enligt dem samt att jag inte har sagt något nedverderande gentemot staff teamet. MEE6 skickade "You got banned from Unive Roleplay
reason: snackar skit som staff teamet." Jag tänkte direkt efter men kan inte komma på en enda gång då jag gjort de. Tycker det är orimligt att bli bannad för något man inte är medveten om och hoppas också att en välfungerande människa kan förstå det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste bannen var för ett bra tag sedan, och vad jag kan minnas är det inte relaterat till detta ämne, men isåfall skulle det kunna vara för lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lallat då jag är mer än kapabel till att rpa fullt ut och göra välfungerade scenarion där motparten även inkluderas och förhoppningsvis har kul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna bannen har jag lärt mig att man kan bli bannad för något man inte är medveten om. Det är då inte okej att ta det negativt utan det är bättre att reda ut saken och därefter börja om på nytt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart, ta er tid!

Jag vill även påpeka att LUDDE "INTE" var staff under tiden, men är fullt försåtligt att han är trovärdig då han varit ADMIN nyligen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka