Nekad Waaza | Beslut Överklagan (Swedish)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waaza

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Ditt discord namn: wazajke

Ditt Hex-ID: steam:11000014c300e3e

Vad för typ av beslut gäller det? Krimvarning #2

Vem/vilka tog beslutet? SwedishFish & Bl11tz

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att de ansåg att jag gjorde "grova trakasserier samt "lall" då jag humpade på en person vi kidnappat. Detta gjordes då vi hade haft problem med dessa personer (gäng) hela kvällen och där de själva varit otrevliga då vi blivit kidnappade av dem.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt eftersom det jag gjorde var en liten detalj i en sådan situation. Dessutom var supportärendet från början inte inriktat på att stänga av eller involvera mig. Jag tycker också att jag inte riktigt fick möjligheten att förklara varför jag agerade som jag gjorde, och när jag väl gjorde det kändes det som att det ignorerades. Dock vill jag ge SwedishFish beröm för att i efterhand ha lyssnat och försökt förstå min sida av saken. Det visar på mognad och förståelse, vilket jag uppskattar. Hoppas du kollar igenom detta och tänker efter oavsett vad ditt beslut än blir. Det är i slutändan du som bestämmer, tycker dock inte åtgärderna ska vara samma som du tycker men vi är trots allt människor och alla har sina olika tankar och ideer. Erbjöd även grabben som jag gjorde det emot en förlåtelse och dessutom berättade jag för honom mitt perspektiv och att jag inte menade det på något negativt och taskigt sätt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jjlDnRhiSEo9SpPhl?invite=cr-MSw0MUwsMjk1NDYzOTY4LA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka