Nekad Waaza | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waaza

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Ditt discord namn: wazajke

Ditt Hex-ID: steam:11000014c300e3e

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller (medlem + krim)

Vem/vilka tog beslutet? Jag vet faktsikt inte, då jag blev pbannad felaktigt för "snacka skit som staffteamet".

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att jag blev pbannad så drogs alla roller såklart. Jag blev anklagad för att snacka skit om staffteamet då jag inte gjorde det och inga bevis fanns. Philip läste min banöverklagan och förstod att den var felaktig och därav unbannade mig.
Allt viktigt står i min banöverklagan. "Utdrag från pban överklagan" "Jag personligen kan inte svara på om den är felaktig eller ej med tanke på att jag inte blivit informerad något alls. Jag har försökt fråga olika staffs om något slags bevis men det verkar inte finnas något enligt dem samt att jag inte har sagt något nedverderande gentemot staff teamet. MEE6 skickade "You got banned from Unive Roleplay reason: snackar skit som staff teamet." Jag tänkte direkt efter men kan inte komma på en enda gång då jag gjort de. Tycker det är orimligt att bli bannad för något man inte är medveten om och hoppas också att en välfungerande människa kan förstå det."

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt eftersom att jag blev pbannad felaktigt och därav borde egentligen ha mina roller igen. Det fanns inget bevis då jag ej gjort något utan LUDDE och jag grälade privat och därav togs beslutet. Dessutom fick jag en timeout i vanliga discorden i 3 dagar som jag gärna vill ha bort ifall denna blir godkänd och hinner bli läst innan dess. Tack på förhand!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns inga bevis

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka