Accepterad Von. | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Von.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ADHAWIDHIAUWHDJ/

Ditt Hex-ID: steam:110000100c70bdc

Vad är din discord tagg? Von.#0059

Vem var det som bannade dig? Sbstyle o några fler sänkt till 4 dagar

Bild på banmeddelande: the-batman-movie-2021-art-uhdpaper.com-4K-3.2615-wp.thumbnail.jpg Kan ej skicak screenshots

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Var permad innan och den blev sänkt till 4 dagar för mild VDM från en Grov VDM som var satt felaktig av Vible. Och jag anser forfarande att de ej var VDM då vdm är att du använder ditt fordon som ett vapen för en fördel i ett scenario. Men i just detta fall så var de ej så att han kom till skada eller nånting åt de hållet. Plus att jag var ej delaktig i polisen dåvarande scenario och var ej efterlyst hade ej nåt kriminellt på mig. Så hade inte nån fördel till just den händelsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer ta detta kort och bra, Jag hade precis varit på trygghansa och mitt spel krashade och då nån snodde min bil och då vi kör till positionen min bil var vid och de råkade såklart vara just där polisen hade ett scenario. Då vi kommer till platsen så ser jag inget varken vägar eller hus, men då hör jag att min kompis har nån som skriker på han ''UT HÄRIFRÅN osv och sedan hör jag att de är nån nära mig som säger ut ur bilen och sedan Ted Kvist hör man säga åk här i från och sedan SKRIKER ÅK HÄRIFRÅN men jag vet inte 100% om han är framför mig eller inte så jag väljer att köra framåt då jag ej vill bli beskjuten då de går under reglen Fear RP att inte åka ifrån när nån riktar och säger åt här i från. Och sedan blir jag bannad Permanet och sedan så hoppar jag support och Sather drar in mig med 3 andra staffs jag ej kommer ihåg namnet på till 100% men då dem säger ''Vi kan inte hjälpa dig då Vible får göra lite som han vill på servern. Och då blir jag såklart fustrerarad soom vilken annan person hade blivit om man inte får rätt hjälp. Men då tar jag en paus i ungefär kanske 30min och då drar Frankho in mig i support, och jag berättar vad som har hänt osv, och han tyckte själv att de lätt lite konstigt men förståde vad jag menade och vågade ta åtgärder åt saker, Då han ber mig att göra en överkalagan, och den blev godkänd fast sänkt till 4 dagars ban men jag anser ännu att de är för mycket, för jag anser inte att de som händer på klippet är VDM utom skulle kunna göras till ett längre scenario istället för att döda scenariot på 1sekund igenom att lägga en riktigt grov ban. Och jag förstår att Vible möter på många lallare. MEN jag tycker att man borde se över vilka bans man lägger och banna efter scnenariot som har buggat. Jag hade gärna hamna i fängelse och gå igenom hela vägen från häkte till förhör till domstol och sedan fängelse om de skulle bli så. Jag körde ej på han för att jag skulle få en fördel i scenariot utom jag vart förvånad att nån skriken som en tupp åt mig och säger att jag ska åka med vapen uppdragna och jag ej kan se dem då dem inte har loadat in för mig helt ännu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle väl säga att de ännu är en felaktig ban då det där inte ska klassas som VDM, då personen inte ens kom till skada eller gjorde så jag fick en fördel i scenariot, utom de var en påbörjan av ett större scenario enligt mig som hade kunna bli kul för alla. För jag är inte den personen som C-loggar mitt under häkte eller nåt utom jag vill vara med under hela scenariot då jag ser alla scenarion som en vinst för alla då även om du blir tagen av polisen så kommer de alltid påbörja ett nytt scenario på de att jag blir insatt eller vem vet, de kanske blir en fritagning som misslyckas, då hela klubben kanske hamnar inne, vilken kan göra de till en roligare Fängelse rp då kriminal vården har nått att göra samt alla andra som sitter inne.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare är för powergaming då jag inte använder mig tillräckligt av /me och /sme undra skador men annars är de bannen som ingår i denna som blev sänkt av staffs.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt då allt bara hände från ingenstans då jag inte var inblandat i nåt av polisen dåvarnade scenario eller nåt så de kom väldigt plötsligt men kommer länka ett klipp,
Jag kunde absolut ha backat ut istället men då trodde jag även att min polare var bakom mig med sin bil men han var tyderligen snett bakom mig. Och ska införskaffa bättre saker till min dator men allt kostar pengar och kan inte lova att de sker direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag fattar att jag ska vara mer försiktig och kanske sänka mina grafiker eller iaf hitta ett sätt så personer loadar in snabbare för mig så jag kan se dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. HÄR ÄR KLIPPET OCKSÅ. https://medal.tv/games/gta-v/clips/1leJwRLNAmLA0_/cYQSJXDVYSxa?invite=cr-MSw2QmQsMTQwODQ4NDU2LA

Hej, jag har tittat på klippet som Vible skicka in och jag anser att det inte är din mening att utföra VDMen. Jag vill däremot att du i fortsättningen håller avstånd mellan bil och personer då det annars lätt blir i stressade lägen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka