Accepterad 4falkenberg | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4falkenberg

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Falkenberg4/

Ditt Hex-ID: steam:1100001446717a8

Vad är din discord tagg? falkenberg4

Vem var det som bannade dig? T4rget, men har ändrats till klacksko.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-02 142500.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? T4rgets stora anledning till att han bannade mig var för att jag använde mig utav träd som höjer min prestanda men sänker realismen i spelet. Hans andra anledning var för att jag var rätt uppkäftig mot honom vilket jag ångrar nu. Sen så finns det även en till anledning men det var mer personligt och partiskt från hans sida. Och det var att han blev väldigt sur över att jag lämnade hans gäng direkt innan han blev staff. Sen nån dag eller 2 efter han blev staff så hamnar vi i kläng och han väljer att permanent banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett krigs scenario mellan mitt gäng och ett annat gäng. Vi hade planerat en stor kidnappning/skottlossning som ledde till att T4rget speccade mig genom FGM så att han såg att jag använde mig utav orealistiska träd. Det var dock fortfarande träd där och jag kunde inte se igenom något. Så det var ingen fördel direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte att bannen var felaktig utan den var väldigt rätt beslutat. Problemet var nog mer att jag ansåg att han var väldigt partisk och hade något personligt emot mig. Detta gjorde så att jag tyckte i stunden att den var ogiltigt. Jag hade nog tyckt att en varning hade varit tillräckligt så jag bara hade kunnat byta tillbaka till realistiska träd. Jag var ej en problematisk spelare under tiden och hade ingen varning då om jag minns rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns ej då det var väldigt längesen men en ban som jag kommer ihåg var under då San var staff och bannade mig för ungefär samma anledning men jag blev snabbt unbannad då bannen ansågs vara ganska onödig. Sen har jag absolut i mina dagar blivit bannad av servervakter som har bannat mig. Resten utav mina alvarliga bans minns jag ej. Då jag har spelat väldigt länge så minns jag som sagt ej mina bans men jag erkänner att jag har blivit bannad av olika regelbrott osv som jag har begått som jag ångrar stort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att inte använda mig av orealistiska träd eller varit uppkäftig mot T4rget. Jag vet ju om att RP ska vara realistiskt, vet ej riktigt vad jag tänkte när jag la in det. Jag tror att min dator var väldigt dålig och då prioriterade jag min dators prestanda över spelets viktiga regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom att jag har vuxit och blivit äldre samt tagit en lång paus från spelandet så kommer jag ej vara så dum igen. Jag ångrar stort att jag har begått dessa regel brott och kommer absolut inte göra om det. Jag har även aldrig fuskat vilket jag hoppas kommer till min fördel. Jag har alltid försökt på något sätt och vis att bevisa att jag är en lojal spelare men har haft impulser att att bryta mot det då jag förr i tiden har haft en väldigt låg impuls kontroll. Men då jag har mognat och inte spelat på ungefär 2 år så har min impuls kontroll blivit extremt mycket bättre. Jag hoppas att jag kan bevisa för servern och rp'ens skull att jag inte kommer hålla på som jag gjorde förut. Jag kan garantera att mitt spelande kommer gå inom regelernas ramar osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det fullt ut.

Återgår du till samma beteende igen då återplacerar vi din blacklist direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka