Accepterad Godfirst11 | Ban Överklagan [Bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boogie11

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/16spaow

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? 16spaow

Vem var det som bannade dig? Baconpannkaka

Bild på banmeddelande: IMG_8299.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stuntade med min Mercedes vilket ej va meningen men jag fick bann för pwg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick prio upp i Sandy så tryckte me bilen allt ja kunde och tryckte C för o se om nån va bakom mig vilket ingen va men sen så råka jag köra på en liten kant av berget och flög typ 5 meter upp o sen landa jag i en liten nerförs backe och fortsatte köra utan att rpa på ”skadorna” som ej kom då jag ej krocka. Men kan ändå fatta att jag skulle rpat typ på jag va chockad o lite yr då man troligtvis aldrig skulle kunnat flyga sådär irl men stuntet var ej meningen men slarvigt rpat från min del!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va väll i grunden korrekt, tkr dock det är lite tråkigt o få denna bann då jag ej anser att de är värsta grejen, ingen var där och de gav mig direkt ingen större fördel utan jag var bara lat. Har ej blivit bannad på länge nu så detta kom som en käftsmäll då jag försöker bli grön spelare och dessa onödiga banns svider extra. Men jag skulle rollspelat yr o chockad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 30 tidigare och ja de allt ifrån pwg, fear, sunt, vdm, copbait u name it. De flesta har ej upprepats då jag försöker att bli en bättre spelare dag för dag. Det var väldigt länge sen jag fick en grov bann. Mer sånna här små banns som fortfande är onödiga och dåligt från mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja ganska enkelt. Bara lagt en /me och spelat lite me röst. Enkelt o säga nu men jag va helt inriktad på att komma o hjälpa gubbarna så snabbt så möjligt och då jag landa stuntet så tänkte jag bara skit samma kör bara. Riktigt dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? J

E på jobb så har ingen bild men du vet Vrf samt att den e 3,5 dagar lång en vanlig pwg bann

Kan någon tagga han, tror inte att bacon vet att jag är 16spaow för heter godfirst här!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka