Nekad Kevin1786 | Beslut Överklagan [ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orsk

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Ditt discord namn: orsk.1

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad för typ av beslut gäller det? Fearrp

Vem/vilka tog beslutet? Ankan bannade, william07 tog beslut om att dra mina roller efter staffsen som faktiskt bannad mig sa att det skulle ej dra dom pgva att det var på gränsen.

Varför tror du själv att beslutet togs? förstår att han banna mig till en början men efter jag förklarat vad jag fått sagt till mig i support när jag blev bannad så känns det lite segt att han istäöllet väljer att ignorera de jag skriver. men jag fick iallafall en ban på exakt 14 dagar och då sa staffsen i support )suecia och ankan) att mina roller ej skulle försvinna pga att det var på gränsen, Jag fattade varför de inte ville dra mina roller för jag var förstående till varför jag skulle bli bannad men sen när de sa att den blev 14 dagar så blev jag lite schockad av längden på bannen men de sa att dom inte skulle dra mina roller för att det var på gränsen och då blev jag lite gladare och sen så sa de att jag skulle överklaga och jag gjorde det och då så unbannade Philip320 mig.

Hur är beslutet felaktigt? på så sätt att de sa att mina roller inte skulle dras och att William07 sedan drar rollerna ändå, bara för att lägga till nu men jag tänkte inte att det var nån skillnad på banöverklagan och beslut så ja trodde ja fick tillbaks allt när 320 acceptera de är därför ja skriver en beslutsöverklagan nu.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: .

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka