Accepterad örsk1234 | Ban Överklagan [j.vi0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

örsk1234

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? orsk.1

Vem var det som bannade dig? Vible (inte staff)

Bild på banmeddelande: unive 2dwd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt orimlig ban och förstår ej vad som pågår i hans hjärna men ja han tyckewr väll att det är tråkigt att jag åker ifrån hans trafikstopp men till mitt försvar så var jag tungt beväpnad och hade även varit delaktig i en skottlossning kort innan. om han fortsätter att banna folk för detta kommer det inte vara nån stor spelarbas, jag lät han utföra hela sitt scenario till slutet då jag blir tvungen att åka därifrån har klippat det hela skrtiv till mig på discord om ni vill ha klippet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit i en skottlossning mot en gul bil och sen så hade jag flytt från brottsplatsen sen ca 5-10 min senare kommer då poliserna och stopapr mig och utför ett trafikstopp där de frågar om körkort och jag svarar mjed namn och då så hade jag tydligen ej kvar ett och då ber de mig hoppa ur troligtvis för att sätta in mig för olovlig körning och kör utan körkort men jag valde då att dra, sen att han blir besviken är en annan sak men han kan inte banna för något som ej är fel. Var då beväpnad och hade varit med om skottlossning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig som sagt helt orimligt att banna någon för átt han blir ledsen över att han trafikstopp ej gick den vägen han ville men jag var ju då beväpnad och hade varit med i skottlossning och då så tror min gubbe självklart att det kan vara så att de har något på mig att sätta in mig för eller så. så då blir det klokare valet att åka därifrån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många tidigare men 85% är från innan september 2023 och många är felaktiga speciellt på senaste som blivit godkända men ändå att min spelarradie höjs till orange och utökar mina bann dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle inte gjort något annorlunda, jag är kriminell i spelat av en andledning och ska ej behöva rpa icke kriminell pga av att han vill att allt ska gå hans väg. dessutom så står det ej något om att man ej får köra iväg från trafikstopp oimn man är beväpnad och har vart med i skottlossningar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka