Nekad Rufsing | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rufsing

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2007

Vad heter du på discord? Rufsing#6061

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 06:00 till 07:00 och sen från 15:00 till 20:00

Hur länge har du spelat på Unive? några månader kanske vid januari

Vad skulle du göra om du blir servervakter? forsätta att rpa och om jag ser något skulle jag tagga dem och be dem att lägga av om det är inte för alvarligt då skulle jag kunna kontakte högra rankade som kan banna dem om det behövs

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för jag har spelat på servern ett bra tag och ser att folk inte följer reglerna och jag vill stoppa dem och jag älskar denna servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? följa alla regler och få bort dem som inte följer reglerna eller få dem att följa reglerna och hindra dem att förstöra andras upplevelse

Varför ska just du bli servervakt? för jag har spelat länga kan reglerna och kommer hålla ordningen uppe

Varför vill du bli servervakt? för jag vill göra så att alla har en bra upplevelse och hålla ordningen och hjälpa folk som inte följer reglerna att börja följa dem så dem slipper att bli bannade

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? inte direkt men kollar på vissa youtubers och twitch streamers som är servervakter och lär mig där ifrån

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har jag jag har blivt bannade några gånger här är det jag har blivit bannad för rdm,vdm och lall och för glitch men lall och glitch var felaktig bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Tillbaka