Nekad đ“𝐡𝐾 đŽđ§đ„đČ 𝐖𝐚𝐧 ♡ | Ansökan till Servervakt [Jaak]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cx58411

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Hadde

Vad heter du pÄ discord? Haadrouss

Vad Àr ditt Hex:ID 110000160077cb0

Ange ditt födelsedatum 26 September 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu Àr det lov sÄ jag vaknar vid 12-13 ligger lite pÄ sÀngen tar mig en prilla och kopplar av , sen Àter jag frukost och sen börjar jag spela vid 15-16 . Efter lovet sÄ ser det ut sÄhÀr

Kan vara aktiv runt dessa tider đŸ‘‡đŸŒ

MÄndag - 11:00 - 00:00
Tisdag - 11:40-00:00
Onsdag - 13:00 - 00:00
Torsdag - 11:00 - 00:00
Fredag - 13:30 - 05:00
Lördag - 14:00 - 05:00
Söndag - 12:00 - 01:00

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? Medlem sedan 13 november 2023 , mitt förra dc konto blev hackad sÄ fick göra ett nytt konto

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) StÄr 0 ban nÀr jag skriver bantotal ingame , men gissar pÄ typ 3-4

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att övervaka rollspelandet i sin nÀrhet och se till att reglerna följs. Servervakter har tillgÄng till verktyg som att DV:a bilar, Äteruppliva spelare, samt kicka eller banna personer vid behov.

Om en lallare skulle ansluta till servern kan en servervakt snabbt och enkelt banna personen, vilket avlastar staff-teamet som dÄ slipper hantera situationen. Servervakter bidrar ocksÄ genom att ta bort bilar som stÄr övergivna eller blockerar vÀgar, vilket förbÀttrar spelupplevelsen för alla.

En annan viktig uppgift för en servervakt Ă€r att hjĂ€lpa spelare. Om exempelvis en ny eller icke-medlem kommer in pĂ„ servern och stĂ€ller OOC-frĂ„gor i spelet, kan servervakten kontakta personen via /m id för att förklara att sĂ„dant ska tas utanför spelet. Om det behövs kan servervakten ocksĂ„ kicka personen och ge en tydlig anledning, som exempelvis: “AnvĂ€nd inte OOC i spelet, det bryter mot reglerna.” Detta hjĂ€lper spelaren att förstĂ„ vad de gjort fel och minskar risken för att samma misstag upprepas.

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? Jag vill hjÀlpa spelarna pÄ Unive samt stötta personalen som ibland har svÄrt att ge varningar till alla som bryter mot reglerna, sÄsom VDM, OOC, och framför allt LALL, som mÄnga Àgnar sig Ät. Mitt mÄl Àr att se till att kicka vid behov, men först undersöka om det verkligen var avsiktligt.

PÄ senaste tiden har jag mÀrkt att mÄnga pratar VDMar och beter sig oseriöst, vilket förstör rollspelsupplevelsen. Jag vill sÀtta stopp för detta genom att lÀra andra hur man rollspelar korrekt. Jag planerar att ge varningar, ta diskussioner med spelarna och sÀkerstÀlla att de förstÄr reglerna. Det Àr viktigt att alla följer reglerna, sÀrskilt grundreglerna, för att undvika att bli bannade / kickade .

Men nu vill jag se till att andra faktiskt gör det, sÄ att de inte riskerar att bryta mot reglerna. Eftersom det Àr mÄnga som spelar pÄ Unive vill jag Àven underlÀtta för supporten, sÄ att de inte behöver ta itu med varje ÄtgÀrd sjÀlva.

Mitt mÄl Àr att höja nivÄn pÄ rollspelandet och hjÀlpa andra som vill spela seriöst.

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Att banna eller kicka nÄgon enbart för att man sjÀlv tycker att personen Àr trÄkig under ett scenario, eller för att man har förlorat, Àr inte acceptabelt. Lika oacceptabelt Àr det att lÄta bli att banna en vÀn som bryter mot reglerna, till exempel genom VDM eller andra övertrÀdelser, bara för att ni Àr kompisar.

Som ansvarig pÄ servern mÄste man alltid agera objektivt och följa reglerna, oavsett vem det gÀller eller vilken relation man har till personen. Alla spelare ska behandlas lika för att sÀkerstÀlla en rÀttvis och seriös spelupplevelse.

Nekad.

Anledning: Du har fÄtt indragen krim senaste 30 dagarna. (2024-12-05)

Du fÄr ansöka igen 2025-1-06.

Lycka till nÀsta gÄng!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka