Nekad talangen | Ansökan till Servervakt [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lysande loco

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? tottidinlokalaalban

Vad är ditt Hex:ID

Ange ditt födelsedatum
5 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Lovdagar:
Måndag: 15:00-03
Tisdag: 15:00-03
Onsdag: 15:00-03
Torsdag: 15:00-03
Fredag: 15:00-03
Lördag: 15:00-03
Söndag: 15:00-23:00

Veckodagar:
Måndag: 15:00-00
Tisdag: 15:00-00
Onsdag: 15:00-00
Torsdag: 15:00-00
Fredag: 15:00-03
Lördag: 15:00-03
Söndag: 15:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart här länge sen 2021-22 men sen massa pauser

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) de går inte att lägga in bilden men jag har vart bannad 4 gånger
1736041938337.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffsen, staffsen brukar ibland inte se allt och då är det bra att ha servervakter som RPar samtidigt men dom kan också ta åtgärder på spelare som ej följer reglerna här på unive.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt här på Unive eftersom när jag RPar ser jag faktiskt många som inte sköter sin rp och då vill jag ta åtgärder på dom som inte sköter sig för att rpn här på unive ska vara bra för alla och sedan därefter skicka in klipps till servervakt kanalen (har varit servervakt längesen) så att bannen kan förlängas på spelaren.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan t.ex. vara att man bannar någon som man inte gillar så mycket ingame t.ex. som en gäng fiende utan anledning för att få en fördel för sig själv. Det kan också vara att man tar och kickar/banna någon helt utan anledning.

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Inte skrivit in någon hexID

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka