Nekad lukasostergren | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasthek1ng.

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? lukasthek1ng.

Vad är ditt Hex:ID steam:11000010aad49bd

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 17:00 - 00:30
Tisdag: 16:00 - 01:00
Onsdag 17:00 - 01:30
Torsdag: 17:00 - 01:30
Fredag: 17:30- Sent på Natten
Lördag: Runt 14:00 - Sent på natten
Söndag: Runt 13:00 - 01:30

Dessa kan Ändras pågrund av olika skäl.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 30-40 Dagar men har varit tidigare

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bantotal fungerar ej för mig men Jag var inte så Mogen inom Min rp För cirka 2-3 År sedan så fick flertal bans då Men har ej fått någon på cirka 4-5 Månader om inte mer.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja så en Servervakt har följande uppgifter:

1. Underlätta Staffsens Arbete på servern.

2. Hjälpa till med Förminska Regelbrotten på servern.

Servervakter Letar ej Problem dom bannar när det förekommer Regelbrott i Deras Rp, Vid tanke av att staffs/MA Speccar och letar efter Regelbrott

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför just jag vill bli servervakt är för att jag vill rensa alla lallare från servern så det bli högre rp nivå på servern och så dem slipper gå runt och förstöra för alla andra som följer reglerna. När jag kicka dem som inte ha den höga nivån på servern eller inte kan reglerna så skriver jag anledningen i bannen/kicken så dem lär sig tills nästa gång och då bli det generellt bättre rp på servern vilket som gör servern till en av dem bästa seriösa rp servern! Om jag bli servervakt så hade jag också gjort mitt bästa för att höja rp nivån på servern!

Obs tog denna ifrån min gamla ansökan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja så Korruption är när Man Använder sina Befogenheter för Sitt eget Bästa, Som tex att jag Kickar en Grabb bara för att han är Jobbig och jag Ogillar, Det är Korruption sen även om jag svbannar någon utan att bifoga Bevis.

Nekad.

Anledning: Du har fler än 25 bans (34 totala bans).

Du får tyvärr inte ansöka till servervakt.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka