- Meddelanden
- 185
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo
Ditt discordnamn: ruddispuddis
Ange ditt födelsedatum 3 November 2010
Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag passar som staff eftersom jag är lugn och kan hantera situationer utan att bli arg eller ta saker personligt. Jag gillar att hjälpa andra och vill bidra till att servern blir roligare och mer rättvis för alla. Jag är aktiv och kan samarbeta med andra i teamet. Jag kommer inte in för att få makt, utan för att hjälpa till och utveckla servern.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tankesättet kring rpn överlag. Nu har vi kommit till den punkten där de flesta inte ser någon skillnad på folks rp, det är samma sak hela tiden skjuta, vårda och göra om.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle försöka vara aktiv och hjälpa till där det behövs. Tillsammans med resten av staffteamet kan vi försöka ha bättre kommunikation och se till att ärenden tas hand om så snabbt och rättvist som möjligt. Jag tycker också att det är viktigt att lyssna på de andra och samarbeta inom teamet.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell innebär att man behandlar alla lika, håller sig lugn och inte låter känslor eller vänskap påverka beslut. Man ska kunna ta kritik, kommunicera på ett bra sätt och representera servern på ett seriöst sätt. För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt eftersom spelarna ska kunna lita på att man gör rätt och tar beslut på ett rättvist sätt.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera skola och mitt privata liv först och sedan lägga den tid jag har över på staffarbete och en liten del på rpn. Jag tänker vara aktiv när jag kan och se till att jag inte tar på mig mer än jag klarar av. På så sätt kan jag göra ett bra jobb som staff utan att det påverkar andra delar av mitt liv negativt.
Hur länge har du spelat på Unive? Ish 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan absolut jobba kring alla men vill gärna testa på don.
Ditt discordnamn: ruddispuddis
Ange ditt födelsedatum 3 November 2010
Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag passar som staff eftersom jag är lugn och kan hantera situationer utan att bli arg eller ta saker personligt. Jag gillar att hjälpa andra och vill bidra till att servern blir roligare och mer rättvis för alla. Jag är aktiv och kan samarbeta med andra i teamet. Jag kommer inte in för att få makt, utan för att hjälpa till och utveckla servern.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tankesättet kring rpn överlag. Nu har vi kommit till den punkten där de flesta inte ser någon skillnad på folks rp, det är samma sak hela tiden skjuta, vårda och göra om.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle försöka vara aktiv och hjälpa till där det behövs. Tillsammans med resten av staffteamet kan vi försöka ha bättre kommunikation och se till att ärenden tas hand om så snabbt och rättvist som möjligt. Jag tycker också att det är viktigt att lyssna på de andra och samarbeta inom teamet.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell innebär att man behandlar alla lika, håller sig lugn och inte låter känslor eller vänskap påverka beslut. Man ska kunna ta kritik, kommunicera på ett bra sätt och representera servern på ett seriöst sätt. För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt eftersom spelarna ska kunna lita på att man gör rätt och tar beslut på ett rättvist sätt.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera skola och mitt privata liv först och sedan lägga den tid jag har över på staffarbete och en liten del på rpn. Jag tänker vara aktiv när jag kan och se till att jag inte tar på mig mer än jag klarar av. På så sätt kan jag göra ett bra jobb som staff utan att det påverkar andra delar av mitt liv negativt.
Hur länge har du spelat på Unive? Ish 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan absolut jobba kring alla men vill gärna testa på don.