shadow10 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

shadow10

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? ahmed

Ditt discordnamn: shadow061572

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill hjälpa servern och dess spelare. Jag är aktiv, ansvarstagande och kan hantera situationer på ett moget sätt. Jag vill bidra till en trevligare och tryggare miljö genom att hjälpa spelare, följa reglerna och se till att alla behandlas rättvist. Jag tycker också om att samarbeta med andra och utvecklas inom rollen som staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det som inte fungerar lika bra på Unive är att vissa spelare ibland bryter mot reglerna utan att det upptäcks direkt. Det kan även ta tid innan vissa ärenden hanteras, särskilt när det är mycket aktivitet på servern. Jag tycker också att kommunikationen mellan spelare och staff ibland kan förbättras så att alla känner sig hörda. Annars tycker jag att Unive är en väldigt bra server med stor utvecklingspotential.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle tillsammans med övriga i Staff Teamet vara mer aktiv och uppmärksam på vad som händer på servern för att snabbare kunna upptäcka regelbrott. Vi kan också arbeta med tydligare kommunikation mot spelarna och se till att ärenden hanteras så effektivt som möjligt. Genom bra samarbete, rättvisa bedömningar och en professionell inställning kan vi skapa en tryggare och mer välorganiserad spelmiljö för alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att alltid vara respektfull, opartisk och följa serverns regler och riktlinjer. Man ska kunna hantera situationer lugnt och moget, även när spelare är upprörda eller otrevliga. Det är också viktigt att fatta rättvisa beslut baserade på fakta och inte låta personliga åsikter påverka bedömningen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera min tid så att jag kan balansera mitt staffarbete, mitt privata liv och min RP på ett bra sätt. Jag prioriterar alltid skola/arbete och andra viktiga saker i mitt privatliv först, samtidigt som jag avsätter tid för att vara aktiv som staff. När jag spelar kommer jag att kunna växla mellan att hjälpa till som staff och att delta i RP utan att det påverkar kvaliteten på något av dem. På så sätt kan jag vara en pålitlig staffmedlem samtidigt som jag har en sund balans mellan mina olika åtaganden.

Hur länge har du spelat på Unive? en månad nú

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenhet som staff. Under min tid i rollen har jag hanterat ärenden, hjälpt spelare, löst konflikter och sett till att regler följs. Erfarenheten har lärt mig vikten av att vara professionell, rättvis och lugn i olika situationer. Jag har även utvecklat min förmåga att samarbeta med andra staffmedlemmar och fatta genomtänkta beslut.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nnej de finns inga

Tillbaka