Vad är ditt namn i verkligheten? charlie
Ditt discordnamn: shaggi113
Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2010
Varför ska just du bli staff? Jag har funderat ett tag på att söka till staff eftersom jag känner att jag vill hjälpa till mer på servern och bidra till att göra RPN till en bättre plats för alla. Jag har spelat här ett bra tag och tycker verkligen om communityn vilket gör att jag vill ge tillbaka och hjälpa till där det behövs.
Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag tar ansvar jag är lugn och försöker alltid behandla alla med respekt. lösa problem eller svara på frågor. Jag kan också samarbeta bra med andra och lyssna på olika perspektiv innan jag fattar beslut.
Som staff skulle jag göra mitt bästa för att vara aktiv, hjälpa spelare och se till att reglerna följs på ett rättvist sätt. Jag vill vara en person som folk tycker om o kan vända sig till mig när det är något
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Support man får sitta där i en halvtimme innan man blir dragen,annars tycker jag help o det funkar på bra med endas support.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Börja aktivera oss i support börja samarbeta mer.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är viktigt att vara rättvis, respektfull och lyssna på alla parter
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ska lägga det bra ska vara staff mest är aktiv oftast 12 timmar om dagen så då ska jag sitta support o sånt under den tiden o när det lugnar sig lite kan jag rpa.
Hur länge har du spelat på Unive? 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej
Ditt discordnamn: shaggi113
Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2010
Varför ska just du bli staff? Jag har funderat ett tag på att söka till staff eftersom jag känner att jag vill hjälpa till mer på servern och bidra till att göra RPN till en bättre plats för alla. Jag har spelat här ett bra tag och tycker verkligen om communityn vilket gör att jag vill ge tillbaka och hjälpa till där det behövs.
Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag tar ansvar jag är lugn och försöker alltid behandla alla med respekt. lösa problem eller svara på frågor. Jag kan också samarbeta bra med andra och lyssna på olika perspektiv innan jag fattar beslut.
Som staff skulle jag göra mitt bästa för att vara aktiv, hjälpa spelare och se till att reglerna följs på ett rättvist sätt. Jag vill vara en person som folk tycker om o kan vända sig till mig när det är något
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Support man får sitta där i en halvtimme innan man blir dragen,annars tycker jag help o det funkar på bra med endas support.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Börja aktivera oss i support börja samarbeta mer.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är viktigt att vara rättvis, respektfull och lyssna på alla parter
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ska lägga det bra ska vara staff mest är aktiv oftast 12 timmar om dagen så då ska jag sitta support o sånt under den tiden o när det lugnar sig lite kan jag rpa.
Hur länge har du spelat på Unive? 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej