Thete | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Thete

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: Thete

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom att jag är aktiv, ansvarstagande och kan hantera situationer på lugnt och rättvist sätt. Jag vill hjälpa servern och bidra till en bättre upplevelse för alla spelare

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att vissa situationer ibland kan ta lite för lång tid att hantera och att kommunikationen mella staffs och spelare kan bli tydeligare. Annars så tycker jag att servern har en stor potential och därför vill jag också hjälpa till att förbättra upplevelsen för alla.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att jag tllsammans med staffteamet ska fokusera på bättre kommunikation och snabbare hantering av ärenden. Genom att samarbeta, vara aktiv och tydliga mot spelarna tror jag att vi kan skapa en bättre och mer rättvis upplevelse på servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att agera professionellt som staff handlar om att vara lugn, respektfull och rättvis mot alla spelare oavsett situation. Man ska kunna hantera konflikter moget, följa serverns regler och inte låta personliga känslor påverka beslut. För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt eftersom staff representerar servern och ska skapa trygghet och respekt bland spelarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att försöka planera min tid så att jag kan balansera staffarbete, RP och privatliv på ett bra sätt. Jag förstår att staffrollen innebär ansvar, därför kommer jag vara aktiv när jag har tid och se till att jag kan hjälpa till utan att det påverkar skola, privatliv eller min egen Rp negativt

Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenhet som staff där ajg har fått hantera reports, hjälpa spelare och lösa konflikter på ett lugnt och rättvist sätt. Jag har även lärt mig vikten av kommunikation, ansvar och att alltid agera professionellt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det skulle vara Jobb, kriminell, servervakt de är de som jag inte skulle vilja jobba inom.

Tillbaka