alless2222
Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? alwin
Ditt discordnamn: alless2222
Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2010
Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag tar ansvars, jag är lugn under press och bra på att hantera konflikter på ett rättvist sätt. Jag är aktiv varje dag, Jag följer reglerna och försöker alltid hjälpa till så gott det går. Jag är också på att lära mig nya saker och ta emot tips för att kunna göra ett så bra jobb som möjligt.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är väldigt mycket "shoot on sight, brist på social rp"
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle samarbeta med resten av staff teamet genom att kommunicera tydligt och se till att alla har samma bild av situationen. Om ett problem uppstår skulle vi först samla information och bedöma det utifrån reglerna innan vi agerar. Vid problem skulle vi försöka lösa de lugnt och rättvist, och vid grövre regelbrott ta gemensamma beslut med lämpliga åtgärder.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Innebär att vara respektfull, rättvis och följa reglerna i alla situationer.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera min tid så att jag kan balansera mitt staffarbete, mitt privata liv och min rp. Jag prioriterar alltid mitt privatliv först, men när jag är online ser jag till att vara aktiv och hjälpa till som staff.
Hur länge har du spelat på Unive? Just nu lite över en vecka, men jag har spelat innan för typ ett halv år sedan.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.
Ditt discordnamn: alless2222
Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2010
Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa som staff eftersom jag tar ansvars, jag är lugn under press och bra på att hantera konflikter på ett rättvist sätt. Jag är aktiv varje dag, Jag följer reglerna och försöker alltid hjälpa till så gott det går. Jag är också på att lära mig nya saker och ta emot tips för att kunna göra ett så bra jobb som möjligt.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är väldigt mycket "shoot on sight, brist på social rp"
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle samarbeta med resten av staff teamet genom att kommunicera tydligt och se till att alla har samma bild av situationen. Om ett problem uppstår skulle vi först samla information och bedöma det utifrån reglerna innan vi agerar. Vid problem skulle vi försöka lösa de lugnt och rättvist, och vid grövre regelbrott ta gemensamma beslut med lämpliga åtgärder.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Innebär att vara respektfull, rättvis och följa reglerna i alla situationer.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera min tid så att jag kan balansera mitt staffarbete, mitt privata liv och min rp. Jag prioriterar alltid mitt privatliv först, men när jag är online ser jag till att vara aktiv och hjälpa till som staff.
Hur länge har du spelat på Unive? Just nu lite över en vecka, men jag har spelat innan för typ ett halv år sedan.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.