Nekad Rsmelle | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rsmelle

Icke Medlem
Meddelanden
301
Reaction score
163
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199173098099/

Ditt Hex-ID: 1100001484a5a73

Vad är din discord tagg? Rsmelle#0010

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför han valde att banna mig är för att jag begick ett reglelbrott och jag ångrar mig så sjukt mycket vad jag har gjort, Jag vill verkligen göra allt för att bli unbannad och kunna komma tillbaka till unive, Detta var ett stort misstag av mig att göra detta regelbrott och jag ber om hemskt mycket om ursäkt och hoppas ni förstår mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Den 2023-05-15 18:17 så vart jag bannad. Jag har varit ute med vänner och hade precis kommit hem, Jag gick in på datorn och snacka med lite vänner, Så dum som jag är med min ADHD så lyssnar jag vad mina vänner säger, Dem säger att jag ska köra på en polisbil och sedan börja skjuta, Jag gör detta för jag hade inget konsevenstänkade just då, Jag har gjort ett riktig stort misstag i mitt liv och jag vet inte hur jag ska be om ursäkt för detta och jag skämms på alvar så dumt det var och jag vill super gärna komma tillbaka, Jag kan reglerna och jag vet faktiska inte varför jag gjorde det, Helt rätt av Philip320 att banna mig till perma och jag förstår ditt beslut och jag ber om hemskt mycket om ursäkt till dig och andra staffs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var INTE felaktig. Den är helt korekt satt av Philip320, Har inga ord att säga förutom att jag ber om ursäkt och jag skämmas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Röst efter karaktär, Glömde sätta på min Voicemode iställningar ingame så vart bannad i 1 dag för det. Annars har jag inte blivit bannad på ett bra tagg som jag inte minns vad det var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunna bara skita i vad dem hade sagt och inte göra det över huvudtaget och låta det vara, Men gjort är gjort och det är något som jag har skämms över och jag vill be om ursäkt och komma tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. KOMMER VERKLIGEN INTE GÖRA OM DET. LOVAR.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, Förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka