Nekad astrokatten99. | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astrokatten99.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
2
Åtgärds-referens
ID: 2192 — Normal (23p)
Typ: Kriminell utan Kriminellroll (§ 4.3c), Combat Logging (§ 4.1g)
Anledning: Han snor i en gängbil , Skjuter på en person , hane är icke krim , När jag skulle ta hans skott samt vapen så C loggar han istället för att ta det lugnt och hoppa supp!
Personal: real_karma.cfx
Datum: 2026-04-27
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Ja vad som hände från hela början så jag var i sjukhuset och skulle få vård eller ngt liknande sedan såg jag en dmg bil eller vad den hetter och de var ett gäng jag var faktiskt medveten att de var en gäng bil men ja trodde de var lixom att man fick men jag hade fel och det var fel av mig, Sedan så förljde det en bil efter mig ganska mycker de var typ en svart bmw dett var alltså från sjukan till gs han har följt efter mig, då hade jag oxå vapen på mig och det var ganska dumt av mig att jag inte har krim och vapen och sedan hoppade han ut och sköt på mig så sedan jag åkte runt och sköt på han ochså och hoppade in sen drog jag typ till polisstaionen och sen tillbaka ditt sen stängde jag av och de Och jag ber om hemskt mycket ursäkt detta kommer aldrig ske jag vill verkligen ha en ny chans då jag har väldigt mycket ledigt och jag vill verkligen spela på unive på den tiden 🥺

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker inte denna är felaktigt jag ber om hemskt mycket ursäkt det var mitt fel och kommer aldrig göra detta igen då jag har lärt mig hur de ska vara på en rp server och att man inte ska göra regel brott såna som jag gjorde.

Har du bevis som stödjer din överklagan? har tyvär inte.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka