Nekad enzoo | Ban Överklagan [Snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

enzoo

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Ban-referens
klakesko-korv-347 — Klakesko, Permanent
Anledning: Lastreet, bedrägeri, hotar med att t alivet av sig
Bannad av: philip320
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag vet inte ens jag var mitt i ett scenario när jag plötsligt blir utkickad och bannad av william har klipp och bevis på det hela https://medal.tv/games/gta-v/clips/mhcCEOMvYMrpex6zM?invite=cr-MSxyZXYsNDA2NTk4NDI2&v=30

Tar du ansvar för det du blev bannad för? tycker att den är felaktig om jag kollar här på anledningarna så är jag ingen rappare som heter lastreet, jag mår verkligen inte mentalt dåligt, samt har jag inte begått bedrägeri. så jag tycker det här är jätte skumt ni måste ha mixat ihop mig med någon annan

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? är det för att jag valde och spamma medlems ansökningar så ber jag om ursäkt blev lite små frustrerad över att jag blev nekad hela tiden och behövde vänta 24 timmar varje gång jag kunde absolut ha väntat med att ansöka igen jag ber hemskt om ursäkt

Varför ska vi ge dig en till chans? vad jag än har gjort för regelbrott ska jag inte göra om igen jag ber hemskt om ursäkt för det jag har gjort och hoppas att jag kan få en till chans mvh

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

Du aldrig välkommen tbx du tror vi är helt dumma i huvudet kingen försök aldrig lura oss igen

NEKAD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka