Accepterad KalleKing | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleKing

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Ban-referens
KLAKESKO-MIGRATED-40 — Klakesko, Utgår 2026-11-04
Anledning: fusk
Bannad av: Admin
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag skulle gå in som vanligt för 6 månader sedan och rpa, men då var jag bannad för dålig historik och 320 ville pc cheacka mig, och hittade då ett fusk som jag hade tagit bort en månad innan jag började på unive och startat det en gång och sedan tagit bort det. och efter som jag inte var helt ärlig med att jag hade haft det innan jag började på unive så lede det till en ban, vilket jag ber om ursäkt för.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja, jag tar ansvar för mitt misstag och jag låvar att alt är borta och ber om ursäkt för det jag gjorde.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja att inte ladda ner skit om man vill va på unive och rpa för sånt hör inte hemma där. och det vet jag och det var dumt och ber om ursäkt.

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag inte använde fusket på unive och det är helt borta ni kan pc checka mig om ni vill innan ni släpper tillbaka mig så ni är hundra 100% säkra på att jag inte har nått på min dator, och jag ber om ursäkt för att jag inte var helt ärlig och det kommer aldrighända igen och jag lovar att vara helt ärlig med alla staffs på sörven.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår och ber om ursäkt att jag inte var helt ärlig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka