Accepterad Lilleman0 | Beslut Överklagan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,953
Reaction score
258
Ditt discord namn: Lilleman0

Ditt Hex-ID: steam:110000133e7d19f

Vad för typ av beslut gäller det? Alla mina dc roller medlems roller ped osv (inte polis sakerna)

Vem/vilka tog beslutet? Gargantua

Varför tror du själv att beslutet togs? För det första var jag dum nog att inte läsa igenom alla regler och utskrivningar noga så den är på mig och jag skulle läsa tydligare men sen är det väldigt mycket pings så blir att man läser snabbt för att de är mycket. Men beslutet togs för att jag hade en defilebrator på mig när jag inte hade utb till det och jag använde den vilket var skit dumt inser jag nu men somsagt så var jag omedvetande att detta var ett sådant stort problem som det är men jag inser ju nu att det är ju ett stort problem, Det är jätte många som har den och springer runt och abusar den. Men det hade varit en skottlossning i skroten jag åker dig ser att en kolega ligger medvetslös och jag hjälper han med min defilibrator vilket jag verkligen inte skulle gjort jag skulle tagit han till sjukan men i stunden trodde jag att detta var okej men det är det verkligen inte! Ber om ursäkt för mina handlingar och mitt dåliga betande kommer ej ske igen!

Hur är beslutet felaktigt? Jag var väldigt omedvetande allmänt som polis jag hade inte bra koll på reglerna och förstod inte så mycket men jag tyckte samtidigt det var roligt för att vara polis så var det som en hel grupp man va tillsamman med och alla stöttade varandra vilket var roligt. Men jag hade en defilibrator som jag använde som M1a och det får man ju inte men jag var omedvetande om detta och jag ber så hämskt mycket om ursäkt för det. Det var inte med meningen att vara problematisk och jag är verkligen ingen problematisk spelare har spelat sen 2021 och har en bra historik.... Men som sagt ber om ursäkt

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har inget

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka