Accepterad Mange. | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mange.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198252680808/

Ditt Hex-ID: 1100001116de668

Vad är din discord tagg? Mange#8861

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 3 dagar (8 timmar kvar)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag körde upp för ett brant berg som man inte skulle kunna göra i verkligheten och jag rpade inte på skadorna, med andra ord så powergamea jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde med min offroad bil upp på ett berg på ett ställe där man inte kan eller bör åka upp och sen när vi kom över det branta så rpade vi inte på skadorna och istället körde vi vidare upp på en annan väg som ledde mott berget och den vägen var väldigt dålig att köra på men när vi kom uppför berget rpade vi inte på skadorna och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag gjorde fel från början genom att bara köra upp på vägen (som ingen hade verkligen gjort i verkligheten och jag ber hemskt mycket om ursäkt för det) och sen också att inte rpa på skadorna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att det oftast mitt egna fel för att man blir bannad och man ska inte skylla på staffsen och att man ska tänka mer suntförnuft, som sagt så borde jag aldrig ha åkt upp för berget eftersom man skulle aldrig göra det i verkligheten och jag ber om ursäkt för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha letat efter en väg upp på berget istället och inte kört på den brantaste delen av berget, men om jag hade kört på samma ställe så skulle jag ha rpat på skadorna inte powergamea.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid rpa på skadorna om det är någon i närheten eller inte och så ska jag bli bättra på att köra bil och leta efter riktiga vägar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du har redan blivit bannad för powergaming för inte så länge sen tidigare, att du ändå gör det igen är väldigt illa. Jag väljer ändå för denna gång att besluta att ge dig en till chans men vill se att du får full koll på powergaming reglerna nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka