Accepterad .1marre | Ban Överklagan [Bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1marre

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199815224473/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e906c99

Vad är din discord tagg? .1marre

Vem var det som bannade dig? @baconpannkaka

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-27 211528.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? baconpannkaka valde att banna mig eftersom jag gjorde ett dumt beslut och krockade in i någon, rpade knappt på skadorna sedan så körde jag upp på berg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag blev bannad så ringde jag min kompis för att han skulle hämta mig och sen satt i staff samtal och han förklarade lite, men tillkallad till support för att förtydliga det som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. näe den var inte felatig bacon gjorde rätt med att banna mig och jag var trött så jag tänkte inte på saken så mycket, men kommer tänka på det i framtiden

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad med denna bannen 8 gånger senaste 3 månaderna, förstår att det är mycket, jag försöker förbättra mig och jag lär mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa på skadorna, hade kunnat inte köra upp för den dära kullen och ba sprungit upp och letat efter kroppen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, om jag blir bannad kommer jag se till o sköta det bra, kommer inte hålla på å powergamea igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka