Nekad Kevin323 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin323

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-avgasen-dohw — FiveM, Utgår 2026-03-13
Anledning: Han åker efter en kriminell upp för berg med en icke offroad bil som polis sedan när de kriminella skjuter sänder polisens däck kör de ner för berget och krockar lite smått och rpar lite dåligt.
Bannad av: TurboHulken_
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Ja vi fick larm om det var 2 efterlysande personer som åker i en rosa bil och har skjutit mot kollegor när vi följer efter gärningsmännen så åker dom upp på bergen och när jag kollade in om volkswagen amarok om den var offroad är den klassad offroad bil senare när gärningsmännen skjuter på vår däck så rullar vi neråt från bergen jag upplever att jag inte körde efterdom efterhand eftersom dom var inte ens närheten av oss senare så rullar vi ner och krockar och rpar på skadorna och sen fick vi hoppa support för detta senariot och fick ban för det.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ska vara ärlig Det ända jag tycker som jag gjorde fel är att jag forsätte köra bilen med utan 2 däck och det är den ända felet jag ser på denna fall.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? När jag bliv påskjuten och däcken var ej kvar så skulle jag inte forsätta köra neråt men som sagt vi rullade neråt och vi skulle tillkalla nån enhet att hämta oss istället för åka därifrån.

Varför ska vi ge dig en till chans? Detta är min första ban på länge och jag tycker att inte gjorde så stor regelbrott som förstörde senariot men som sagt jag är ingen som begår regel brott gång på gång min senaste ban va för flera månader.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka