01milton
Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-bansen-cipc — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: rpar inte på skador när han trillar ner för berget
Bannad av: Snigel
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag stod först och producerade droger sen kom en polis heli o då tog jag min egna heli och åkte därifrån med polis-helin efter mig, jag ringer upp en vän som står redo på marken med en ram offroad bil, jag landar och hoppar in smidigt, kör därifrån, efter ett tag kommer en polis bil från ingenstans o börjar jaga o pitta i höga hastighter 170+ o hela tiden nära bilen samt säger "nu kör vi gubbar". Vi kör upp på bergen o de följer efter vet it om de får det men de gjorde det, vi körde ett tag sen kom en till polisbil o små pittningart fortsätter, till slut kör vi upp på ett berg ganska snabbt direkt efter en pittning o jag flyger ut ur bilen på nåt sätt o åker ner från berget som en annna polis också gör, jag säger aj några gånger o vi båda ställer oss upp o jag skjuter 1 skott sen försöker jag springa från platsen men blir då ner skjuten o medvetslös.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja det gör jag
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag borde använt mig av /me o inte fallit in i motpartens betende genom att inte skjutit o inte ställt mig upp direkt
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag verkligen lärt mig av felet jag gjorde o kommer nästa gång trots att motparten inte gör det rpa på skadorna mer än att bara säga aj.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes