- Meddelanden
- 169
- Reaction score
- 3
Ban-referens
fivem-lacken-519 — FiveM, Utgår 2026-03-11
Anledning: flyger upp från berg
Visa på portalen →
Berätta vad som hände blir jagad av typ 5 bilar någon smällde mitt däck så min bil svängde automatiskt mot vänster mot berget
Tar du ansvar för det du blev bannad för? asså tycker direkt inte att bannen var felaktig men tycker de var lite överdrivet banna mig i 8 dagar och är grön spelare som har aldrig gjort något sånt här och första gången jag blir bannad för typ grov powergaming
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? grejen var att någon smällde mitt däck mitt i motorvägen så min bil svänger automatiskt mot berget jag själv erkänner kunde ha kunnat rpa mer på skador men när bilen körde upp mot berget så landa jag bra. Då tänkte jag de borde inte göra så mcyket och körde sakta upp mot berget
Varför ska vi ge dig en till chans? jag har väntat ut nu 4 dagar utan göra ban överklaga dirket efter en ban och är en grön spelare tror nu på senaste 1år har typ 3 bans totalt är inte problem spelare men ibland händer sånt här man får ban och man lär sig sina misstag
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja