Ludvig Nilsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199147675304/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig
Vad är ditt discord namn? Sk1ll-9#9013
Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2006
Berätta om din karaktär. Ludvig växte upp i ett tufft område och började snabbt med dåliga grejer eftersom han mådde dåligt för att hans pappa lämnade han i tidig ålder sen dog hans mamma ett år efter i en brutal bilkrasch på motorvägen. Då hade han ingen som tog hand om han, han levde på gatan. Under sin uppväxt begick han småbrott som snatteri och större brott som små rån på butiker och tjosker, han blev mycket utsatt för grupptryck och mådde dåligt och kände sig pressad av sina kompisar.
När han blev äldre så träffade han en tjej som han verkligen gillade, dom dejtade under 2 år men hon var otrogen med en annan kille, Ludvig tog det på stort allvar eftersom han älskade henne, Ludvig kidnappade killen och torterade han och tillslut dödade han.
1 år senare så började han med att sno bilar och annat, men en dag när han körde med en snodd moped så började polisen jaga han, han blev snabbt en stor fara i trafiken, till slut så fick polisen tag på han men då så slog han polisen och försökte fly men han hann inte långt innan han blev skjuten av en elpistol. Han fördes till fängelset och slog två poliser medvetslösa, han fick sitta där i 240 månader.
Under tiden han var där så var han mycket ensam, han ”tappade tvålen” i duschen några gånger oxå.
När Ludvig kom ut så levde han lungt och drömmer nu om att bli medlem i ett MC gäng.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag börjar förstå mer och mer om RP och tycker det är sjukt kul med RP, så jag kan få mer möjligheter till jobb mm, jag tycker att just jag ska bli whitelistad för att jag tar RP på stort allvar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli just whitelistad på Unive för att det är Sveriges bästa server, för jag har testat flera andra men har bara fastnat för unive för alla möjligheter och saker man kan göra, t.ex alla jobb och bilar man kan köpa.
Hur hittade du Unive? Jag googlade lite på servrar i sverige och hittade lite olika och fastnade för unive för alla möjligheter, sen tipsade en kompis unive, sen dess har jag aldrig spelat på en annan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att vara så seriös som möjligt och ta det på allvar, mitt drömjobb på servern är att bli medlem i ett MC gäng för att har ett stort intresse för det speciellt Sons Of Anarchy (samcro) som jag vet finns på servern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan RP server men spelar lite då och då på RSM freeroam när jag bara vill lalla runt och testa bilar.
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig
Vad är ditt discord namn? Sk1ll-9#9013
Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2006
Berätta om din karaktär. Ludvig växte upp i ett tufft område och började snabbt med dåliga grejer eftersom han mådde dåligt för att hans pappa lämnade han i tidig ålder sen dog hans mamma ett år efter i en brutal bilkrasch på motorvägen. Då hade han ingen som tog hand om han, han levde på gatan. Under sin uppväxt begick han småbrott som snatteri och större brott som små rån på butiker och tjosker, han blev mycket utsatt för grupptryck och mådde dåligt och kände sig pressad av sina kompisar.
När han blev äldre så träffade han en tjej som han verkligen gillade, dom dejtade under 2 år men hon var otrogen med en annan kille, Ludvig tog det på stort allvar eftersom han älskade henne, Ludvig kidnappade killen och torterade han och tillslut dödade han.
1 år senare så började han med att sno bilar och annat, men en dag när han körde med en snodd moped så började polisen jaga han, han blev snabbt en stor fara i trafiken, till slut så fick polisen tag på han men då så slog han polisen och försökte fly men han hann inte långt innan han blev skjuten av en elpistol. Han fördes till fängelset och slog två poliser medvetslösa, han fick sitta där i 240 månader.
Under tiden han var där så var han mycket ensam, han ”tappade tvålen” i duschen några gånger oxå.
När Ludvig kom ut så levde han lungt och drömmer nu om att bli medlem i ett MC gäng.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag börjar förstå mer och mer om RP och tycker det är sjukt kul med RP, så jag kan få mer möjligheter till jobb mm, jag tycker att just jag ska bli whitelistad för att jag tar RP på stort allvar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli just whitelistad på Unive för att det är Sveriges bästa server, för jag har testat flera andra men har bara fastnat för unive för alla möjligheter och saker man kan göra, t.ex alla jobb och bilar man kan köpa.
Hur hittade du Unive? Jag googlade lite på servrar i sverige och hittade lite olika och fastnade för unive för alla möjligheter, sen tipsade en kompis unive, sen dess har jag aldrig spelat på en annan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att vara så seriös som möjligt och ta det på allvar, mitt drömjobb på servern är att bli medlem i ett MC gäng för att har ett stort intresse för det speciellt Sons Of Anarchy (samcro) som jag vet finns på servern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan RP server men spelar lite då och då på RSM freeroam när jag bara vill lalla runt och testa bilar.