Accepterad skarbergalex | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skarbergalex

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Skarbergalex

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Ludvig Andersson och är 25 år. Han har precis flyttat tillbaka till staden efter att ha tagit en paus

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sårbar, vilsen och lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ludvig har haft ett svårt liv. Han växte upp på en plats där det var lätt att hamna i problem, och det gjorde han. Han förlorade flera som stod honom nära, vilket gjort honom ledsen, Han försöker nu lämna sitt gamla liv bakom sig, men det är inte så enkelt. Nu vill han börja om, hitta ett jobb och leva ett lugnare liv. Han vill hitta något nytt att tro på kanske få en mening med vardagen. Men han är rädd att misslyckas och hamna där han var förut. Ändå försöker han, för han har inget annat val. efter att jobbat på Trygg-Hansa, meko, kriminalvården och inquistior så vill ludvig börja tjäna lite stålar inom det kriminella nätverket, han vill inte vara fattig och han vill inte klä sig som fattig lapp, han gör detta för att få status inom kärleks livet, han gör det kriminella arbetarna på sidan av på kvällarna, på dagarna jobbar han som bil försäljare på Inquisitor, gymmar, åker bil, och hänger med sina vänner, min tanke med denna karaktär är att jobba upp från att jobba som en laglig man, till han börja bli krim på heltid, mina planer närmaste dagarna ( månderna) är att allmänt ha kul med rp och jobba, och sen gå heltid krim senare när rp nivån höjts

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att skapa roliga och spännande situationer i RP så att det blir kul för alla. Jag tar RP seriöst men gillar också att ha kul på rätt sätt. Jag försöker alltid få med andra så att fler får vara med i roliga grejer. Mitt mål är att skapa bra stämning och intressanta stories så att servern känns levande och kul för både nya och gamla spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid måste försöka vinna själv. Ibland kan man låta den andra personen vinna för att det blir roligare och mer spännande för båda. Till exempel om man slåss, kan man låta den andra få övertaget så det blir en bra story. Det är kul att se hur ens karaktär reagerar på att förlora också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag gjorde det när jag spelade på Unive förut. Jag blev bannad, men jag lärde mig av det och sen följde jag reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Man får inte börja slåss direkt utan att prata först eller ha en bra anledning NLR, Om man dör så får man inte komma tillbaka och låtsas att man minns allt, till exempel vem som dödade en

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mer framtidsplaner, jobb osv.

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka