Nekad Ludvig Svensson | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Sexy Cezar

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ludvig Svensson 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? stark, busig, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ludvig svensson har levit i fattigdom i stora delar av sitt liv, men dagen han flytta ut så förändrades han. han blev arbets driven börja sluta dricka, han ville bli bil mekaniker på Mekonomen pågrund av hans bil intresse för bilar. han har vänner som lockat han in mot ett mer icke lag lydande liv, men Ludvig har alltid velat bli mekaniker. han är bror till en annan Vid namn Lukas Svensson, de båda gillar hundar och är pasefister.
Ludvig har ett ungt barn men han vill inte prata med Ludvig på grund av hans tidigare missbrukan. Ludvig Svenssons tidigare hund blev attackerad och lämlestad när han var ute och jaga så då hamna han i en djup deprition, där han inte ville prata med någon eller äns gå utanför huset.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och engagerat RP, jag skulle fokusera på att skapa bra och trovärdiga scenarion för både mig själv och andra. Även om jag är ny på servern så är jag ändå ganska erfaren eftersom jag har kört på andra servers, exempelvis Penguin, Avena Osv. Jag är även snabb på att anpassa mig till serverns regler och spelstil. Jag tycker att det är viktigt att bidra till ett bra rollspel oavsett om det handlar om möten, stora händelser eller kanske oväntade situationer. Jag är också bra på att samarbeta med andra spelare för att skapa naturliga RP minnen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att prioritera bra och trovärdigt RP framför att vinna varje gång. Exempelvis:
Om jag skulle bli tagen av polisen så skulle jag spela realistiskt istället för att försöka fly varje gång. Ett till exempel är:
Om jag blir rånad så låter jag rånaren lyckas om det är rimligt i situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig blivit avstängd från någon RP server jag kört.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming - Om du exempelvis sitter i discord samtal och använder information som din karaktär inte borde veta. VDM - Du använder ditt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror faktiskt inte det!

Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
hoppas du blir nöjd 😀

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka