Accepterad tuttifruttikillen63 | Medlem ansökning [oojjhh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tuttifruttikillen63

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? akke1_

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ludvig Larsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär en är snäll och omtänksam person som gillar bilar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ludvig hade en väldigt tuff uppväxt, då hans pappa inte hade så bra hälsa eftersom han drack väldigt mycket alkohol. Detta påverkade Ludvig väldigt mycket då han inte hade en mamma. Hon hade dött i en bilkrasch för ett par år sedan. När han var lite mindre så gillade han att gå på bilträffar och kolla på coola muskelbilar. Detta instresse hade han hela sin uppväxt. Han tänkte i skolan att han inte behövde bra betyg eftersom han ville jobba på någon bilfirma eller bli mekaniker. Men Ludvig fick ändå rätt så bra betyg fast han inte hade någon som stöttade honom. När han tillslut tog studenten och flyttade ut så tog han första flyg till en ny stad som hette Unive. Här hade han kollat vad de fanns för jobb innan. Medan det fanns alla Ludvigs drömjob, som t.ex mekaniker, bilbransch och liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt social och bra rp. Detta betyder att jag kan både förlänga och göra scenarion roligare. Jag kan även bidra med att kanske bli servervakt så jag kan svbanna lallare och rapportera folk som gör regelbrott osv. Detta kommer att förbättra servern rp för att folk kommer att ha det roligare utan lallare och annat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska fokusera på att vinna allt. T.ex butiksrån, då ska man inte ha en snabb import som får i 400km/h. Utan man ska tänka på poliserna också som även vill rpa ch ha roligt. Därför ska man rollspela för båda parterna i ett scenario. För att det ska vara roligt för alla och alla ska tycka att rpa är roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna innan, men det var när jag var lite yngre och lite dummare. Det som hände var att jag hade ett speciellt grafikpack som gjorde att jag fick bättre fps, men det fick man inte ha så att jag blev bannad. Medan nu så har jag en bättre dator som klarar av spelet med höga grafiker. Därför vill jag rpa igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, en väldigt viktig regel inom servern är powergaming. Det är att om man t.ex krockar så ska man inte bara laga sin bil och åka iväg. Utan man ska rpa på skadorna och liknande. Ett par andra regler är vdm och rdm. Det är att man inte ska använda sin bil som ett vapen, t.ex att man inte ska köra på folk. Medan rdm är att man inte ska skada eller döda någon utan andledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka