Accepterad joarsundin | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joarsundin

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Joar

Vad är ditt discord namn? emejoar8359

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ludvig Byström 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig, lojal, snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ludvig Byström var en pojke som bodde i ett litet hus med sin mamma. Hans pappa var polis. tyckte det var spännande. Han ville också bli polis när han blev stor. Han lekte ofta polis hemma. Han hade en keps med text på och byggde en polisstation av kartong. Ibland använde han ficklampan som siren. Hans gosedjur fick vara tjuvar. Han låtsades att han körde polisbil och jagade dem. I skolan ritade han ofta polisbilar. Han sa till fröken att han skulle bli polis och fånga tjuvar. Han tränade hemma på att springa snabbt och smyga tyst. Han ville vara redo. Pappa bodde inte hemma längre. Joar tänkte ofta på honom. Han tänkte att om han också blev polis, skulle pappa bli stolt. Ludvig hade en hund som hette Bosse. Han brukade följa med när Ludvig övade att vara polis i trädgården. Ludvig tyckte Bosse var hans hjälphund. Ludvig fortsatte drömma. Varje dag tänkte han lite mer på hur det skulle vara att bli en riktig polis. Han gav inte upp utan nu ska han bli Polis i Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en social och en seriös rp nivå, jag spelade på Unive 2022 och sedan dess har jag tagit bort mitt konto på discord eftersom att jag har tagit en paus från spel. Men en dag så kände jag att jag bara ville gibba fiveM och liksom spela och känna den rp nivån som fanns förut, jag gillar mest laglig rp och inte kriminell. Förut brukade man komma hem efter en lång dag och då kunde man bara känna att man kunde spela lite på Unive och slappna av, det är det jag ute efter just nu. Kan även bidra till ba rp och jag kan alla regler på fiveM.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär enligt mig att dom som ska vara med i scenarion ska ha lika roligt med varandra, att man inte ska spela för att själv ha roligt det kallas Maktrollspel enligt mig. Alla ska ha lika roligt med varandra helt enkelt i ett scenario. Förlorar man ett scenario så får man acceptera det och endå vara glad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, COPBAIT, COMBATLOG, SUNTFÖRNUFT, POWERGAMING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till och kolla Discord! - Andro

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka