Nekad Johannes Ohlsson | Ban Överklagan [realsickan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199788544344/

Ditt Hex-ID: 11000016cf95160

Vad är din discord tagg? Aboklivaren

Vem var det som bannade dig? Sickan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-12 213327.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skjutsade en icke medlem i en ambulans helikopter vilket ingen sa till mig att jag inte fick göra de och den personen som jag försökte hämta till sjukan, jag skulle ha intervju med till sjukan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är vid sjukhuset då jag får inkommande samtal om en person som vill ha jobb vid sjukvården. jag är rekryterare och såklart ska jag jobba som rekrytera o hämta in folk som vill jobba. han sa att han var ny till staden o då självklart ställer jag upp för o hämta han men då åker jag med en personbil o hämtar upp han. Sen råkade jag åka in i ett träd och då spawnade jag vid sjukhuset av nån konstig anledning. Jag vissade klippet till sickan också. Jag ville hämta denna personen så snabbt så mäjligt då jag hade andra saker som jag behövde göra bakom huvet. Då valde jag ta ambulans helikopter för o hämta han vilket jag inte visste om att jag inte får skjutsa folk som är icke medlem med en tjänstebil. Då blev jag bannad för de o förklarade senare efter till sickan vid pm att jag aldrig var medveten om det!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tror absolut inte att det var en felaktig ban men fortfarande fick aldrig höra eller bli tillsagt om att inte hämta en person som är icke medlem med en tjänstefordon till sjukhuset där jag ska ta intervju.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad vid flera tillfällen men att bli bannad för nått sånt känns ganska löjligt då jag vill göra det rätta o anställa en person så snabbt som det bara gick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes att låta han själv komma till sjukan istället för o hämta han med en tjänstefordon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag och kommer absolut inte göra samma misstag då det var min första gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

Tillbaka