Nekad utt3r11 | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

utteer

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199278288749/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e8f6f6d

Vad är din discord tagg? utt3r11

Vem var det som bannade dig? Mommo och Jimmie

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-07 110620.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja du dom skulle pc checka mig o sen tog det typ 2 timmar o sen när jag fråga om jag fick hämta vatten eller aa ba sitta mutad så gick jag o hämta dricka o sen när jag gick tillbaks till datorn var jag bannad ur discorden samt ingame vilket jag ej fattar varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tillsagd att hoppa support och sen blev jag pc checkad men de tog så jävla lång tid så sen valde dom att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är felaktigt eftersom att dom inte hade något konkret bevis på att jag fuska då dom inte utförde pc checken helt utförligt och som det ska vara.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit p bannad en gång tidigare för montage.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte då jag inte har fuskat på servern eller något liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej det har jag inte eftersom att det e felaktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag men jag skulle vilja ha svar på varför jag blir nekad ifall jag skulle bli det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka