Accepterad Johannes Ohlsson | Ban Överklagan [realsickan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199788544344/

Ditt Hex-ID: 11000016cf95160

Vad är din discord tagg? Aboklivaren

Vem var det som bannade dig? Sickan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-12 213327.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skjutsade en icke medlem i en ambulans helikopter vilket ingen sa till mig att jag inte fick göra de och den personen som jag försökte hämta till sjukan, jag skulle ha intervju med till sjukan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. blev ba bannad på direkten men säger nu att jag aldrig visste om att man fick göra så o ber om ursäkt. ingen hade sagt till mig att jag inte fick skjutsa en person och notera till att jag inte visste att han var icke medlem. Jag var själv högtuppsatt i sjukvården så jag vet och har koll på dem flesta grejerna om vad jag får och inte får göra-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tror inte det var felaktigt men som sagt blev aldrig informerad om att inte göra så som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad till olika saker men aldrig något liknande som den här scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes att låta den icke medlema personen o komma själv till sjukhuset med sin egna hand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

Tillbaka