Accepterad Johannes Ohlsson | Ban Överklagan (1.benji)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199788544344/

Ditt Hex-ID: 11000016cf95160

Vad är din discord tagg? Aboklivaren

Vem var det som bannade dig? 1.BENJI

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-10 165725.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tydligen sökte igenom han och såg att hans bil nycklar matchade hans reg nummer på bilen vilket jag har aldrig blivit bannad för de förut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid tunnor plocket då jag valde göra en liten revenge på en indevid som jag kände igen sen innan. så jag valde åka ditt med mina grabbar och råna han satt han skulle förstå vilka konsekvenser som kan förekomma när man förstör en deal. då väljer alla vi rikta vapen o söka igenom han o min vän såg han låsa bilen vilket vad vi förväntade oss att han la in sina plockade tunnor i handfacket. vi sa till han o öppna men han valde inte o göra de och började hitta på med historer som vi inte valde o tro på. Då valde min vän att dra beslutet genom att jag skulle söka igenom grabben o kolla om bilnyckeln var matchandes med bilen reg och det gjorde det. Men skulle aldrig göra det om jag inte visste från första gången att det var powergaming vilket jag ber om ursäkt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte att det var fel aktig ban då jag förstår varför jag blev bannad men att bli bannad till att ha en ped men inte ped rollen hade jag inte någon anning om då jag tror dem ansvariga glömde ge mig den rollen från första början. Men som sagt visste aldrig att det jag gjorde var powergaming under scenariot då jag har aldrig varit medveten om det för jag har aldrig blivit bannad till nått liknande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad till vissa olika saker men det var länge sen så kommer inte ihåg exakt vad jag blev bannad till men om ni checkar igenom bannsen då kmr ni märka att jag inte har blivit bannad till samma grejer om o om igen då jag lär mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes att aldrig kolla igenom han om hans bil nyckel var matchandes med bilen utan jag borde kontakta en staff vid den sekunden och det förstår jag och ber hemsk mycket om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag ganska mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

Tillbaka