Nekad Johannes Ohlsson | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199788544344/

Ditt Hex-ID: 11000016cf95160

Vad är din discord tagg? Aboklivaren

Vem var det som bannade dig? 0alvvin0

Bild på banmeddelande: meta gaming.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag valde beskriva vart den döda kroppen var, men jag tar på mig det och ber väldigt mycket om ursäkt för jag själv vet vad meta gaming är men jag har en anledning varför jag behövde skriva i ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är med ett annat gäng och har mina grabbar med oss sen åker vi runt o ser att vissa folk åker in mot koks båten vilket vi inte tillåter för vi är nära med syrianska sen när vi håller dem kommer flera människor efter och vi blev ner skjutna förutom min vän som överlevde. sen när han överlevde då valde han o bära mig sen möta han upp våra andra gäng medlemmar sen fick dem reda på att den döda kroppen var inte med oss och då fanns det en liten kille i bilen som snackade så mycket att man fick huvudvärk och alla lakka på han för han försökte spänna sig så mke och han prata mke så som att vie stora dem ska inte lalla med oss osv. Sen den som överlevde skjutningen som bärde mig försökte säga vart kroppen var då sedan lyssnar inte killen som är med oss och snackar för fullt då fick jag psykoser o börja använda ooc bara satt han förstår vilket jag tar det på mig o ber om ursäkt jag vet själv vad meta gaming är och skulle själv villja göra det med meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte utan jag berättade så som det hände och tyvär jag gjorde fel och såklart så står jag för det men vill bara påpeka att jag inte gjorde det med meningen utan jag gjorde det bara för o vägleda en person som inte lyssnar på andra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad sen tidigare o jag har lärt mig o inte hålla på o bli bannad men denna gången så blev jag av misstag vilket återigen ber jag om ursäkt. en utav mina bans som jag blev bannad på är att jag valde o låta en 13 årig grabb suga av mig för att få mina vapen o liknande vilket var fel och tycker än idag att det är skämmigt. Men jag står för de jag har gjort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes! att bara vara tyst under hela scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka